Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015

Σαμπουάν σε στερεα μορφή Fresh line #terpsixori vs Bomb cosmetics #wowfactor

Ξεκινάς να φτιάχνεις βαλίτσα για διακοπές, ξαφνικά μνήμες σου έρχονται στο μυαλό και μένεις ΠΑΓΩΤΟ!!!
Θυμήθηκες οτι...
α) πέρσι σου είχε ανοίξει το σαμπουάν κ σου έκανε τα ρούχα χάλια 
ή ακόμη χειρότερα
β) ξεχάστηκες κ έβαλες το αγαπημένο σου ακριβό σαμπουάν στη μοναδική χειραποσκευή που θα επαιρνες μαζί στο αεροπορικό σου ταξίδι κ σε ανάγκασαν να το πετάξεις λόγω του κανονισμού για τα υγρά; (Ναι! Για εμένα αυτο ειναι χειρότερο! Μιας φίλης μου της πέταξανε κάποτε ολόκληρο το νεσεσέρ, Παναγία μου!!!)
Πριν ξεκινήσετε να βάζετε το σαμπουάν σε δέκα σακούλες ή να κυκλοφορείτε μόνο με ενα δείγμα μάθετε οτι υπάρχει σαμπουάν σε στέρεη μορφή. Πριν αρκετό καιρό έπεσε στα χέρια μου παλι από συνδρομητικό κουτί (glowbox Μαΐου) ενα σαμπουάν για βαμμένα μαλλιά σε στέρεη μορφή, μου φάνηκε πολυ περίεργο ομολογώ... όμως μπήκα στον κόπο να του δωσω μια ευκαιρία κ να το δοκιμάσω, 
εκ του αποτελέσματος καλα έκανα!!! 


Πρόκειται για το Σαμπουάν Λάμψης & Αναζωογόνησης σε στέρεη μορφή για θαμπά κ βαμμένα μαλλιά "ΤΕΡΨΙΧΟΡΗ" από την εταιρεία Fresh Line, με αιθέρια έλαια απο νερατζι, μανταρίνι, πορτοκάλι και λεμόνι καθώς κ εκχυλίσματα τσουκνίδας κ δαφνης. Παρόλα αυτά εμένα μου μυρίζει κανέλα!!! Κ για την μύτη μου εχω να παινευομαι, Τελοσπαντων...
Το χρησιμοποιείς όπως ενα σαπούνι με τη διάφορα οτι το βάζεις στα μαλλιά σου, βρεχεις τα μαλλιά κ ξεκινάς να τρίβεις το σαμπουάν πανω τους κάνοντας αφρό, στη συνέχεια ξεπλένεις κανονικά. Με ενα μόνο χέρι ενοιωσα τα μαλλιά μου φρέσκα κ καθαρά να μυρίζουν κανέλα! 
Μετά τη χρήση πρεπει να το αφήσεις κάπου να στεγνώσει, ίσως στο κλασσικό πιατάκι του σαπουνιού κ μόλις στεγνώσει πίσω στο κουτάκι του να μην βραχεί ξανά. 
Το μονο αρνητικό είναι η τιμή του: 13,50€ τα 70γρ., τουλάχιστον κραταει αρκετές χρήσεις, το εχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές κ εχει μειωθεί η ποσότητας του στο ελάχιστο.

Λόγω της τιμής του ψάχτηκα λίγο να δω τί υπάρχει στην αγορα σε αυτού του είδους τα προϊόντα, έτσι ανακάλυψα στο www.pharm16.gr από την αγαπημένη μου εταιρεία Bomb Cosmetics το WOW FACTOR ΣΤΕΡΕΟ ΣΑΜΠΟΥΑΝ 5€ τα 50gr, πολύ καλή διάφορα!!! 


Το Wow factor ειναι ιδανικό για αδύναμα ή ταλαιπωρημένα μαλλιά (βλέπε βαμμένα...), το συνιστούν βέβαια κ για όλους τους τύπους μαλλιών, εχει ένα ιδιαίτερο μίγμα από αιθέρια έλαια χαμομηλιού, λεβάντας, γεράνι και δαφνέλαιο. Αυτή τη φορά η μύτη μου μυρίζει έντονα λεβάντα κ καθαριότητα σαπουνιού ομως όταν το χρησιμοποιώ το αρωμα που αφήνει ειναι πολύ απαλή λεβαντα.
Το αρνητικό που του βρίσκω ειναι οτι δεν άφησε ιδιαίτερη μυρωδιά στα μαλλιά όπως το "ΤΕΡΨΙΧΟΡΗ" και οτι δεν εχει κουτάκι να το βάλω, κατα τα άλλα μου αρεσε κ θα εχω σίγουρα ενα κάθε φορα στην τσάντα των διακοπών μου!!!
Πάντως αν είχα να διαλέξω ανεξαρτήτως τιμής θα διάλεγα το πρώτο λόγω αρώματος!!! 


Tip: Στο www.pharm16.gr μπορείς να βρεις ακόμη δυο τύπους στέρεου σαμπουάν από την Bomb Cosmetics Hedge Tamer  και το To Be Sheer, όλα με έκπτωση -10%, καθώς κ όλα τα προϊόντα της Bomb Cosmetics (η έκπτωση ισχύει για όλα τα προϊόντα της εταιρείας)

Tip: Στο www.glowbox.gr μπορείς ακομη να αγοράσεις το πακετακι των προϊόντων από fresh line που είχε το σαμπουάν ΤΕΡΨΙΧΟΡΗ στο #mayglowbox  (συμφέρει γιατί με 12€+2€ μεταφορικά εχεις το σαμπουάν συν 4 προϊόντα της εταιρείας σε travel size)

Tip: Αν επισκεφτείς ενα κατάστημα #fresh_line θα βρεις μια μεγάλη ποικιλία απο solid shampoos που ξεκινάνε οι τιμές τους απο 11,70€.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου