Δευτέρα 13 Ιουλίου 2015

Bio Oil review : το ημερολόγιο

Ιούνιος 2013: Όλα ξεκίνησαν πριν 2 χρόνια κ ενα μήνα ακριβώς, έκλεινα τον όγδοο μήνα δίδυμης κύησης κ ακολουθούσα καθημερινά πρόγραμμα ενυδάτωσης του δέρματος της κοιλίτσας, 
ενα απόγευμα εκανα μπανιο αλλα δεν έβαλα τις κρέμες μου αμέσως, ξάπλωσα κ μετα το ξεχασα. Ίσως να ήταν το μέγεθος της κοιλιάς, ίσως το δέρμα μου, ίσως η ενυδάτωση που δεν εκανα εκείνο το απόγευμα, δε θα το μάθω ποτέ, αυτό που ξέρω όμως είναι οτι το επόμενο μεσημέρι  ξεκίνησαν οι ραγάδες (#%$*¥~$^?>\£?^]$}$>?$] όπως θα έγραφαν στα κόμικς) .

Ιούνιος 2015 : Ήρθε πια η ώρα για δράση.
"Εχεις ακούσει για το bio oil;" μου ειπε η φίλη μου
Το Bio Oil είναι ενα ειδικό προϊόν περιποίησης της επιδερμίδας, που συνιστάται για τη βελτίωση της όψης των ουλών, των ραγάδων και της ανομοιόμορφης χροιάς του δέρματος. Παράλληλα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την περιποίηση και τη βαθιά ενυδάτωση της ώριμης και αφυδατωμένης επιδερμίδας.
 Το άκουγα συχνά, μου είχε χτυπήσει το καμπανάκι η λέξη ραγάδες, το είχα στα χέρια μου μήνες αλλα αρνούμουν οτι θα με βοηθήσει. Είχα μπει στον κόπο να ρωτήσω, να μάθω, να το αποκτήσω  (την μεγάλη συσκευασία μάλιστα) αλλα για κάποιο λόγο δεν έμπαινα στη διαδικασία να το ξεκινήσω, βλέπετε για να δεις αποτέλεσμα θελει καθημερινά χρήση 2 φορες  για 3 μήνες.
Είχα πείσει τον εαυτό μου οτι ήταν αδύνατο; Βλακείες!!! Αν ειναι για το καλό σου, θα τα βρεις αυτά τα 5 λεπτά τη μέρα- θελει ενα ελαφρύ μασάζ με κυκλικός κινήσεις ίσα ίσα να απορροφηθεί.
(Tip: κάντε ελαφρά τσιμπηματάκια στην περιοχή αμέσως μετα τις κυκλικες κινήσεις για καλύτερο αποτέλεσμα, δεν το γράφει στις οδηγίες, όμως το συνιστούν οι φίλοι μας οι Κορεάτες- πολλά παραπάνω ξέρουν αυτοί!!!)
Οπότε το ξεκίνησα!!! Ο χρόνος ας δείξει...

13 Ιουλίου 2015 : Μπήκα επίσημα στην 5η εβδομαδα χρήσης του Bio Oil και νομίζω οτι κατι ξεκινάει να γίνεται... Σαν όψη τις βλέπω ίδιες τις ραγάδες αλλα νοιώθω οτι το βάθος τους έγινε μικρότερο!!!!
Είχα ακούσει οτι πανω στο μήνα θα αρχίσω να βλέπω διάφορα, κ πράγματι!!!! Συνεχίζω λοιπόν, οπότε αγαπητό μου ημερολόγιο τα λεμε τον άλλο μήνα!
Θα ήθελα να εχω το θάρρος να σας δείξω φωτογραφίες αλλα νοιώθω ακόμη περίεργα για αυτό το σημείο του σώματος μου.

16 Αυγούστου 2015 : συνεχίζω ακάθεκτη να το χρησιμοποιώ, μεχρι κ διακοπές το πήγα το Bio Oil μου, βουνό κ θάλασσα! Εγω κλείσει τους δύο μήνες χρήσης κ χαίρομαι πολύ με την εξέλιξη που βλέπω. 
Για να δούμε τι άλλαξε μέσα σε ενα μήνα: κοιτάζω στον καθρέπτη κ βλέπω ακόμη τις ραγάδες μου εκεί ομως  ψηλαφώντας τες νοιωθω οτι το βάθος τους συνεχίζει να μικραίνει! Γίνεται δουλεια! Ένας μήνας έμεινε ακομη, τουλάχιστον στα χαρτιά... Εχω μεγάλη απορία τί αλλαγές θα μπορούσαν να γίνουν μεςα στον επόμενο μήνα;! Ανυπομονώ :)


14 Σεπτεμβρίου: Bio-oil τέλος :)

Πέρασαν τρεις ολόκληροι μήνες απο τότε που το ξεκίνησα, τελείωσε όλο το λαδάκι κ μαζί τελείωσε και η "αποστολή" του! 
Το συμπέρασμα μου μετα από τόσες εφαρμογές ειναι οτι βοηθάει πολύ στο βάθος των ραγάδων. Σιγά σιγά θα μπορούσα να πω το δερμα αρχίζεις να το νοιωθεις πιο λείο! Αν είχα προσπαθήσει να κανω κ λιγο γυμναστική μαζί με τη χρήση του bio-oil ειμαι σίγουρη οτι κ η όψη τους θα είχαν μεγάλη διαφορά! 
Θα ήθελα να εξαφανιστούν από πάνω μου βέβαια αλλά τέτοιο θαύμα μόνο το fraxel θα εκανε πια! 
Είμαι πολύ ευχαριστήμενη, με το αποτέλεσμα που εχω στην κοιλίτσα μου πήρα ενέργεια για να συνεχίσω με διατροφή κ γυμναστική. (Ελπίζω ο χρόνος να είναι με το μέρος μου) 
Επόμενο βήμα λοιπόν σύσφιξη της περιοχής κ μετά ανάλογα το αποτελεσμα θα αφεθώ στα χέρια της δερματολόγου μου για ενα-δυο-πέντε fraxel.

Υγ. Έλεγα πότε θα τελειώσει... Όμως τώρα μου λείπει! Θα το ξανά πάρω σίγουρα για την ενυδάτωση που χαρίζει κ το γλυκό άρωμά του!

Τέλος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου