Σάββατο 1 Αυγούστου 2015

Αγαπημένα προϊόντα για το καλοκαίρι 2015 #part1

Γεια σου καλοκαιράκι,

Τελειωσε ο Ιούλιος κ ήρθε η ώρα να κάνω το πρώτο post για τα "αγαπημένα μου", τα "όχι ευχαριστω" κ τα "παααααει τελείωσε...κρίμα;"

Ξεκινάω με τα "αγαπημένα μου"


Τρία προϊόντα που για μένα πάνε πακέτο, αποτελούν αγαπημένα από τότε που τα δοκίμασα!!!
Από Estée Lauder: 
Daywear Advanced multi-protection anti-oxidant Creme SPF 15 (σε συσκευασίες 30ml & 50ml, 45,50€ & 60,50€) αγαπημένη κρέμα ημέρας EVER, η υφή της ειναι τόσο απαλή που νοιωθεις οτι απλωνεις βελούδο, εχει υπέροχο αρωμα αγγουριού κ ειναι αρκετά ενυδατική χωρις να αφήνει ίχνη λιπαρότητας.  
Λόγω της τιμής της δε μπορω να την παιρνω συχνά, ομως εχει αυτο το φανταστικό αρωμα που μου φτιάχνει τη διάθεση κ δε μπορω να της αντισταθώ, ετσι μια φορα το χρόνο σε περίοδο εκπτώσεων παιρνω ενα βαζάκι κ τη βάζω οποτε θελω να νοιωσω όμορφα ή εχω να βγω, για να ξεκινήσει καλα η βόλτα. 
Αν δε σου αρέσει να χρησιμοποιείς σπατουλίτσα μπορείς να παρεις τη daywear lotion (με λιγο πιο ελαφριά σύσταση) που εχει απλικατερ.

Daywear BB Anti-oxidant Beauty Benefit Creme SPF 35 (30ml, 46,50€) εχω δοκιμάσει αρκετές bb κρέμες κ η ψήφος μου θα παει εδω. Βγαίνει σε δυο αποχρώσεις που μπορεί σε σε καλύψει χειμώνα καλοκαίρι, εχει το αρωμα αγγουριού που εχει κ η κανονική daywear, απλώνεται πολυ καλα, εχει καλή κάλυψη κ αφήνει αποτέλεσμα ματ. 

Perfectly Clean Splash away foaming cleanser (δεν ειμαι σίγουρη για την τιμη συνήθως μου το δίνουν δωρο με την κρεμα σε travel size), ενα φοβερό σαπουνάκι σε σωληνάριο που καθαρίζει πολύ καλά το πρόσωπο από την καθημερινότητα ή την λιπαρότητας της νύχτας, νοιωθεις το πρόσωπό σου να "τρίζει" από καθαριότητα κ δε νοιωθεις τράβηγμα, το αρνητικό του ειναι οτι για να βγάλεις τη μάσκαρα χρειάζεται διπλή χρήση.


Αντιηλιακό προσώπου από Frezyderm: Sun screen New velvet technology SPF 50+ (50ml, 24€) : το απόλυτο αντιηλιακό του καλοκαιριού, εχει απαλή υφή, ελαφρύ αρωμα, πρωτότυπη συσκευασία με απλικατερ, απλώνεται εύκολα κ ειναι σα βελούδο στο πρόσωπό σου, χαίρεσαι να την απλωνεις ώστε να νοιωθεις την αίσθηση σε πρόσωπο κ χέρια! Προσοχή να μη παει στα ματια γιατί δε θα σταματήσεις το κλάμα :(, ειναι λίγο ακριβή όμως μπορείς να το βρεις σε online φαρμακειο σε πολύ καλη τιμη. Βγαίνει κ με SPF 30 καθώς επίσης με SPF 50 με χρώμα.

Bio Oil (60ml, 11,90€): αυτό το θαυματουργό λαδάκι που κάνει καλό στα πάντα, βοηθάει στην καταπολέμηση των ραγάδων, των παναδων, ενυδατώνει το δέρμα, μαλακώνει τις πατούσες, εχεις κοκκινίλες στο πρόσωπο; Παλι κανει δουλεια!!! Προσωπικά το χρησιμοποιώ για τις ραγάδες κ νοιωθω εδω κ ενάμιση μήνα οτι εχει μειώσει το βάθος τους στο δέρμα μου. (Αναλυτικό ποστ εδώ
Κυκλοφορεί κ σε μπουκαλάκι των 125 ml, οπότε αν θες να το βάλεις σε μεγάλη επιφάνεια προτείνω το μεγςλο μέγεθος γιατί για να έχει αποτελεσμα συνιστάται χρήση 2 φορές τη μερα για 3 μήνες.

Gel με αρνικα από Apivita (40ml, 6,90€): με εχει σώσει πολλές φορές στα χτυπήματα των μωρών μου, ειδικά τωρα το καλοκαίρι που εχω ξεστρωσει κ πέφτουν οπου βρουν! Βάζεις τοπικά προϊόν κ φεύγει γρήγορα το πρήξιμο από το "μπουμ", γλιτώνεις το πασαλημα του βιτάμ στα μαλλιά!!!

Από Bomb Cosmetics Cranberry & Line shower scrub ( 365ml 9,65€), το τέλειο ενυδατικό απολεπιστικό για το καλοκαίρι κ για όλο το χρόνο με υπέροχο αρωμα lime, μεσα σε δυο μήνες μαζί με μαμά κ αδερφή το δοκιμασαμε, το τελειώσαμε κ εχω ήδη παραγγείλει το επόμενο, δε μου παει η καρδιά να πετάξω τη συσκευασία μεχρι να έρθει το νέο για να μπορω να το μυρίζω, μου φτιάχνει τη διαθεση (αναλυτικό ποστ εδώ). Σίγουρα προϊόν παααααει τελείωσε...κρίμα :(



Moxie προϊόντα προσωπικης υγιεινής: 
Μια νέα μάρκα από σερβιέτες, σερβιετάκια κ ταμπόν από την Αυστραλία που εχει κερδίσει την αγορά και εμένα προσωπικά. Εχει κυκλοφορήσει με μια βασική ποικιλία : από σερβιέτες κανονικές κ νύχτας, λεπτά σερβιετάκια για κάθε μερα, ταμπόν κανονικά κ maxi καθώς κ ταμπόν κανονικά με απλικατερ. Οι σερβιέτες ειναι μαλακές σαν βαμβακι, δεν νοιωθεις καμία αίσθηση πλαστικού, είναι απορροφητικες, λεπτές και τα ταμπόν ανοίγουν εύκολα κ στέκονται στο ύψος των περιστάσεων, έχουν την απόδοση που περιμένεις από τέτοια προϊόντα. Οι τιμές τους ειναι λιγο πιο ακριβές σε αυτο που εχουμε συνηθίσει απο always, ob, everyday και librese (3,50€-4,50€). Αυτο όμως που τις έκαναν να ξεχωρίσουν κ να γίνουν αγαπημένα ειναι η συσκευασίες που έχουν για αποθήκευση των προϊόντων τους στην τσάντα!!! Φοβερές!!! Μικρα κουτάκια κ κασετίνες που νομίζεις οτι θα βγουν καραμελίτσες απο μεσα!


Μόλις τελειώσουν σου μείνει το κουτακι για να βάλεις ότι θες μεσα... ( εγω έβαλα σπατουλίτσες κ μπατονετες). Αν πάλι σου άρεσαν πολύ κ εχεις γεμίσει κουτάκια να ξέρεις ότι ειναι ανακυκλώσιμα, οπότε μη ντραπείς να τα πετάξεις! 
Δε ξερω αν θα τις αγοράσω ξανά όσο δε χρειάζομαι να αλλάξω τα κουτάκια μου. Σίγουρα ομως χάρηκα πολυ που τις πήρα!
Θα τα βρεις στο site του cherrybox, του glowbox, του beautytestbox καθώς κ σε επιλεγμένα καταστήματα.



Κορρές αφρόλουτρο πράσινο τσάι (250 ml, 5,40€) απλή, τέλεια καπαλή μυρωδιά, οτι πρεπει για καλοκαίρι που δε θες να σε βαραίνουν τα αρώματα, μου θυμίζει καλοκαιρινό πρωινό, φρεσκάδα :)
Αγαπημένο από όταν κυκλοφόρησε! Η καλή μου εταιρία τα πουλάει συχνά 1+1 δωρο και στοκάρω κάθε φορά που τα βρίσκω, οπότε τωρα που τελείωσε εχω ενα καινούριο στο ντουλάπι μου! Θα το βρεις στα φαρμακεία.

Dettol αφρόλουτρο με αρωμα citrus clean (500ml η τιμή του ειναι γύρω στα 5,50€) : το αγόρασα ειδικά για το καλοκαίρι για την περιοχή της μας απλής που χρήζει ιδιαίτερης προσοχής κ δε το μετάνιωσα, με κραταει καθαρή ακόμη κ χωρις αποσμητικό! Γενικά σαν αφρόλουτρο εχει ωραία μυρωδιά από κίτρο, κανει πλούσιο αφρό κ χρειάζεσαι λίγη ποσότητα. Τωρα που τελείωσε πήρα ενα μικρό για τις διακοπές κ μια συσκευασία 1+1 που βρήκα στο σούπερ μάρκετ, ετσι την έβγαλα τη χρονιά :)

Natura siberica Oblepikh μασκα μαλλιών deep repair active organics ( 300ml, 16€) : φοβερή μασκα μαλλιών με βιταμίνες, αμινοξέα, έλαιο Ιπποφαεςέλαιο Μαροκινού Αργκάν κ γάλα κουκουναριού που βοηθάει να διατηρηθεί η υγρασία βαθιά στη δομή της τρίχας. Με 95% φυτικά σύστατικά και δεν περιέχει parabens.
Την βάζεις 5 λεπτάκια στα μαλλιά κ στη ρίζα(!) κ εχεις ενα τέλειο λαμπερό κ δυνατό μαλλί, εμένα που τα μαλλιά μου ειναι χιλιοταλαιπωρημενα από τις βαφές τα ανάστησε! Εχει περίεργο άρωμα που μου αρεσε, δε μπορω να το περιγράψω, μου θυμίζει τσίμπημα στη μύτη σαν να γευεσαι βασιλικό πολτό... 
Είναι ακριβό προϊόν ομως σίγουρα θα το ξανά πάρω, αξίζει, παρακαλάω να αργήσει να τελειώσει γιατί εχει γίνει sold out εδω και καιρό κ θα  ξαναφέρουνε σε ενα μήνα παλι :( 
Μπορείς να βρεις προϊόντα της εταιρείας στο επίσημο site της Natura Sibericaστο www.cherrybox.gr κ αν διάβασα σωστά θα αρχίσει να πωλείται κ σε φαρμακεία (με τόσες πιστοποιήσεις που εχει δε μου κανει εντύπωση!)


Εδω θελω να σας μιλήσω κ για το σαμπουάν της σειράς αυτής, εχω βαμμένα μαλλιά πλούσια σε ποσότητα κ όγκο όμως δεν βρήκα να πάρω για ταλαιπωρημένα μαλλιά οπότε διάλεξα αυτο για όλους τους τύπους μαλλιών.
Το πόρισμα: Καμία σχέση με τη μασκα, δεν έκανε καλό αφρό, στο πρώτο χέρι ενοιωθα οτι έριχνα απλό νερό, ήθελε σίγουρα κ δεύτερο κ παλι δεν με τρέλανε, έβαλα κ την αδερφή μου να το δοκιμάσει κ μου είπε το ίδιο. Περίμενα πολλά παραπάνω! Μόνο η φίλη μου που εχει βαμμένα κ λιπαρά μαλλιά ξετρελάθηκε με ενα δειγματακι που έπεσε στα χέρια της, δεύτερη μέρα λουσμένη κ τα μαλλιά δε λαδώσανε. Για μένα πάντως για τα 10,80€ στα 400ml έκανε πολύ λίγα, το μόνο ωραιο που του βρίσκω ειναι η συσκευασία του κ το ίδιο ιδιαίτερο αρωμα που εχει η μασκα. 
Οπότε "παααααει τελείωσε..κρίμα μόνο τα λεφτα μου".
Πήρα κ την κρεμα χεριών από τη σειρά αλλα ευτυχώς εκει δεν τα έκλαψα, αποδείχτηκε καλή.
Πάντως λόγω της μασκας μαλλιών που με εντυπωσίασε εχω αγοράσει κ αλλα προϊόντα από την Natura Siberica κ ειμαι ικανοποιημένη, προσεχώς θα κανω με review.


Ας παμε λιγο κ στη στοματικό υγιεινή, 
Οδοντόβουρτσα Oral-B απο τη Braun (γύρω στα 18€) και Οδοντόκρεμα Oral-B pro expert (γύρω στα 3,50€) μόνα τους ειναι πολύ καλά προϊόντα όμως σε συνδυασμό κανουν φοβερή δουλειά! Η οδοντόκρεμα παρέχει πολλαπλή προστασία για τερηδόνα, ούλα, πλάκα, ευαισθησία, σάλτο, πέτρα, λεύκανση κ αναπνοή. Νοιωθεις καθαριότητα κ φρεσκάδα! Μόνο για τη λεύκανση δεν εχω πιστεί. Όσον αφορά την οδοντόβουρτσα ειναι η πρώτη που δοκιμάζω ηλεκτρ. οδοντόβουρτσα κ εχω ενθουσιαστει (παλιά πίστευα οτι ειναι για τους τεμπέληδες -ΛΑΘΟΣ!)  νοιωθω το στόμα μου καθαρό, οτι δεν αφήνει σημείο ανέπαφο και όταν τη χρησιμοποιώ σε συνδυασμό με την pro-expert νομίζω πως μόλις εκανα καθαρισμό στον οδοντίατρο! 


Και για να μη νομίζετε οτι μου αρέσουν όλα θα κλείσω με δυο προϊόντα ακόμη που δε μου άρεσαν καθόλου:
Grigi weekly polish (3,90€) ενα μανώ-πολύ θόρυβος για το τίποτα, δεν εστρωνε, δεν έμενε στο νύχι, δεν δεν δεν...δεν μου έκανε τίποτα! Οπότε "οχι ευχαριστω" ποτε ξανά!

Kabuki brush από I.d. Bare Escentuals (28$ ), το πινέλο αυτο μου το στείλανε δωρο με μια αγορα απο το ηλεκτρονικό κατάστημα www.strawberrynet.com (δεν ειναι ελληνικό site οπότε θα επεκταθώ όταν ανοίξουν τα σύνορα για το κατάστημα αυτό, να πω οτι το παρακολουθω συνεχως).
Δεν ήξερα πια ήταν η χρήση του οπότε στράφηκα στο YouTube κ μετα από μερικά βιντεακια tutorial είπα να το δοκιμάσω. Τι το ήθελα; Καλύτερα με τα χέρια... Έμεναν τρίχες παντού στο πρόσωπό μου με αποτέλεσμα μια να στρώνω με το πινέλο την bb cream μου κ μία να χαλάω οτι είχα κανει με το δάχτυλο για να αφαιρώ τις τρίχες. Τέτοιο δωρο "οχι ευχαριστω"! 

Κ για να κλείσω αυτό το τεράστιο, "Παναγία μου", ποστ σας αφήνω με ενα προϊόν λατρεία για το καλοκαίρι...

Vaseline Intensive Care Spray Moisturiser Cocoa radiant ( 190ml, 5,50€) : με φανταστικό αρωμα Καρύδας-κακάο, ελαφριά σύσταση, καθόλου λιπαρά, ειναι οτι πρεπει για καλοκαιρινή ενυδάτωση που δε θες να κόλλας από την ενυδατική σου.
Γενικά βαριέμαι τις ενυδατικές που θελουν χρόνο να στεγνωσουν, εδω τσουπ έβαλες, τσουπ απλωσες κ τσουπ ντυθηκες! Ο δρόμος για εύκολη ενυδάτωση ειναι τρία "τσουπ" μακριά :) 
Να πω κ για το έξυπνο καπάκι που εχει για να μην πατιεται μόνο του ή το πιάσουν μικρα παιδάκια στα χέρια τους κ γεμίσει τα πάντα! Κυκλοφορεί ακόμη σε αρωμα βανίλια κ αλοε βέρα.

Αυτά καλά μου κοριτσάκια από μένα, ελπίζω να μην εχετε πέσει με όλα τα δρώμενα της χώρας μας κ να εχετε την αισιοδοξία στην καρδιά σας κ τη σκέψη σας!
Και μην ξεχνάτε, ένας μήνας καλοκαιριού έμεινε κ πρεπει να τον εκμεταλλευτούμε στο φουλ... 

Φιλια πολλά,
 Νασουλίτσα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου