Παρασκευή 24 Ιουλίου 2015

The Body Shop : σειρά Vitamine E

Καλημερα!!!! Που σας βρίσκω στη μέση του καλοκαιριου;
Σημερα θελω να σας μιλήσω για ενα μέρος που λάτρεψα οταν ήμουν μικρή,
όταν η χαρά μου όλη ήταν να βγαίνω βόλτα με τις φίλες μου, να τρώμε στα Goody's  και να πηγαίνουμε στο The Body Shop να μυρίζουμε τα αφρόλουτρα κ τα σαπουνάκια (δε χρειαζόμασταν τότε κρέμες - τόσο μικρή).
Κάθε αρχή καλοκαιριού λοιπόν, περνάω μια βόλτα από το The Body Shop να αγοράσω το κλασσικό πια για μένα "Vitamin E Face Mist" (100ml, 8,50€) , το χρησιμοποιώ πολύ, ειναι για μένα μια δόση δροσιάς κ ανάσας απο τον καύσωνα, είναι ενα δροσερό σπρέι για το πρόσωπο με ροδόνερο κ βιταμίνη Ε (προφανώς!) που χρησιμοποιώ στη πολύ ζέστη και γενικά στη βολτα μου, οταν δε μπορω να ξαναβάλω κρεμα για να νοιώσω φρέσκια και ενυδατωμενη.
Ήταν οτι καλύτερο κ στην περίοδο ανάρρωσης απο την καισαρικη στο νοσοκομείο οπου δε μπορείς να πιεις ούτε λίγο νεράκι, κανεις ενα σφιουτ σφιουτ κ δροσίζεσαι λιγο, πολυ καλύτερο από το να ριξεις νεράκι.

Αυτή τη φορά είπα να ρίξω κ μια ματιά στα υπόλοιπα προϊόντα που εχει η σειρά με την βιταμίνη Ε, πρώτα από όλα ξεχώρισα και αγόρασα το Vitamin E Eyes (ice) Cube (4gr, 10,50€) το "ice" το πρόσθεσα εγω γιατί για μενα αυτό ειναι η ιδιότητα που το χαρακτηρίζει: νοιωθεις δροσιά σαν πάγο στα ματια σου, άμεση ανακούφιση κ ξεκούραση...

Είναι θετικό οτι αυτο το μικρό πραγματάκι με το ελαφρυ άρωμα το βρίσκεις σε μορφή stick ώστε να μπορείς εύκολα να το χρησιμοποιείς οποιαδήποτε στιγμή, το εχεις στην τσάντα σου κ αμεσως το βάζεις στα μάτια σου, ουτε χρειαζεσαι καθρεφτη ουτε λερωνεις τα χερια σου, οπως με τις κρεμες! Τέλεια!!!

Θα σας μιλήσω και για καποια άλλα προιόντα της σειράς που σε μορφή δειγμάτων μπορεσα να δοκιμάσω για ενα δεκαήμερο οπότε έχω μια καλή άποψη,
ας δούμε πρώτα τις ενυδατικές κρέμες της σειράς, την 24ωρη Moisture Cream (50ml, 14€) και την Aqua Boost Sorbet (50ml, 15,50€).
Η Moisture cream ειναι μια λεπτορευστη κρέμα με ελαφρύ άρωμα κ μια ιδέα απο οινόπνευμα,
το πρόσωπο μου την απορρόφησε καλά και δεν ήταν καθόλου λιπαρη, το μονο που δε μου άρεσε ειναι ότι δεν έχει καθόλου αντιηλιακή προστασία, σιγουρα τους καλοκαιρινούς μήνες θα χρησιμοποιούσα μαζι με την κρέμα και το αντηλιακό μου αλλά το χειμωνα θέλω η κρέμα μου να μου δίνει αυτή την προστασία.
Η Aqua Boost Sorbet έχει μια περίεργη "γρανιτενια" υφή γι' αυτο και το ονομασανε sorbet, και άρωμα που όσες φορές κ αν το μυρισα δε μπόρεσα να το προσδιορίσω, ούτε αν μου αρέσει ή όχι! Μια ιδιαίτερη πρόταση χρήσης ειναι ότι μπορείς να τη διατηρείς στο ψυγείο!!!, απλώνεται εύκολα στο πρόσωπο, νοιώθεις ότι άπλωνεις μικρά γρουμπουλακια, την έβαζα κάθε απόγευμα μετα το ντουζακι που έκανα για να ηρεμήσω από την τρομερή ζέστη και ήταν μια ξεχωριστή δροσιά στο πρόσωπο μου, ομως σε αυτή την κρέμα ήθελα εκτός απο την δροσιά λιγο ενυδάτωση περισσότερο, λιγα λεπτά αφού την απλωνα ένοιωθα την επιδερμίδα μου να με τραβάει, επίσης ούτε αυτή η κρέμα έχει αντιηλιακη προστασία. Πάντως μια πολυ καλή χρήση της θα ήταν σαν μάσκα ενυδάτωσης μετα τη θάλασσα!!!

Δυο προϊόντα που με ενθουσίασαν ειναι η κρέμα νυχτός Vitamin E Night Cream (50ml, 15€) και ιδιαιτερα ο όρος ομορφιάς Overnight Serum-In-Oil (28ml, 16,50€), η κρέμα νυχτός εχει λεπτορευστη υφή, απλώνεται εύκολα,έχει ελαφρυ άρωμα κ αφήνει λιγο λιπαρότητα όσο πρέπει! Μονη της η κρέμα ήταν ωραία, ομως όταν τη συνδυασα μαζι με τον όρο νυχτός το αποτέλεσμα ειναι φανταστικό!!! Αυτο το ξηρό λαδάκι με το ροδόνερο με έκανε να νοιώθω πραγματικά το πρόσωπο μου ενυδατωμενο κ βελούδινο!!! Το δοκιμασα κ με την δική μου κρέμα νυχτός κ το αποτέλεσμα ήταν πάλι φοβερο με μόνη διαφορά ότι δεν μύριζε τόσο πολυ το ροδόνερο που περιέχει, πάντως μου άρεσε πολυ ο όρος που σιγουρα θα το αγοράσω!!!
Στο promotion το χαρακτηρίζουν ως 8 ωρες ύπνος ομορφιάς σε ενα μπουκάλι!!!


Τέλος να σας πω ότι επειδή η αγορά μου ήταν γύρω στα 30€ μου δώσανε δωρο ενα αφρόλουτρο με άρωμα λεμόνι, μου άρεσε πολυ! Γεμάτο άρωμα, σαν γλυκό λεμονι!

Tip: τωρα που ειναι περίοδος εκπτώσεων στα καταστήματα κ στο www.thebodyshop.gr όλα τα προϊόντα τους έχουν -20%!
Tip: όταν αγοράζετε κρέμες σε βαζάκια να έχετε κ σπατουλες για να τις χρησιμοποιη, έτσι δε "μολύνεται" η κρέμα απο τα χέρια μας κ κατα συνέπεια το πρόσωπο μας, καθως επισης παρατείνεται η διάρκεια της!

Αυτά απο μένα
Καλά μπανακια!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου