Πέμπτη 27 Αυγούστου 2015

Unboxing #Augustglowbox Συνδρομητικό κουτί ομορφιάς Glowbox Αυγούστου

Καλημέρα κορίτσια κ αγόρια (ναι εσεις που ενδιαφέρεστε για την περιποίηση της κοπέλας σας!!!)

Τί κανετε; Εγώ ονειρεύομαι ακομη παραλίες κ μοχίτο!!!

Πριν λίγες μέρες άνοιξαν οι συνδρομές από το Glowbox.gr κ φρόντισα να ανανεωσω την συνδρομή μου δίνοντας άλλη μια φορά μια ευκαιρία στο κουτάκι αυτό. 

Τον προηγούμενο μήνα με είχε απογοητεύσει λιγο κ εκανα αρκετές σκέψεις για να μην το συνεχίσω... Όμως η γυναικεία περιεργια νομίζω πάντα νικάει...
Οπότε να'μαι πάλι, έχοντας το Glowbox κουτάκι του Αυγούστου μπροστά μου κ ειπα να το ανοίξουμε μαζί! 
Ξεκινάμε λοιπόν!
Το κουτάκι μου είχε 5προϊόντα: το ενα full size, 4 travel size προϊόντα (deluxe) καθως κ ενα δείγμα.

 Το πρώτο προϊόν λοιπόν του κουτιού σε full size συσκευασία είναι ενα σαμπουάν κατα της τριχόπτωσης για γυναίκες κ για να δυναμώσει η τρίχα από την εταιρεία Foltene Pharma, (11,08€/200ml) ( νέα εταιρεία για μένα).

Το σαμπουάν αυτό εχει μια μυρωδιά καθαριότητας που σε παραπέμπει σε Φαρμακευτικό προϊόν. Εχω βαμμένα μαλλιά οπότε σίγουρα θα με βοηθήσει να τα δυναμώσω, για το θέμα της τριχόπτωσης δεν ξερω να τί πω γιατί από πυκνότητα μαλλιού άλλο τίποτα!!!
Μαζί είχε κ ενα φακελάκι-δειγματακι από conditioner της ίδιας μάρκας.
Εχω απορία να δω τί αποτέλεσμα θα εχει το σαμπουάν γιατί η τιμή του ειναι ακριβή ( 11€ ) ώστε να το πάρω μονο κ μονο επειδή εχω βαμμένα μαλλιά, στο εμπόριο κυκλοφορούν πολλά για βαμμένα σε καλες τιμές.
 Θα δούμε...
Δεύτερο προϊόν από την εταιρία Freshline το body milk Dione (5,90€/60ml) για χαλάρωση κ φρέψη! 
Πραγματικα το άρωμα του ειναι ΤΕΛΕΙΟ!!! Φοβερά γλυκό κ κοριτσίστικο, αφού εχει μια μίξη αρωματων απο βανίλια χαμομήλι λεβαντα κ marshmallow!!!
Αν πάλι θες κατι για ενέργεια το 3ο προϊόν από την εταιρεία Tommy Hilfiger: το Tommy Girl energizing body wash (συσκευασία 50mlείναι οτι πρεπει. Έχει πολύ αναζωογονητικό άρωμα, οτι πρέπει για δροσία κ μετά βολτα!!!
Το επόμενο προϊόν ειναι το Eau micellaire νεράκι από την εταιρεία La Roche-Posay από τη σειρά Effaclar (12,70€/200ml).
Εχω δοκιμάσει μεχρι τώρα το micellaire νεράκι από την Garnier κ την Bioderma κ ξερω την αξία του προϊόντος! Ήθελα κάποια στιγμή να δοκιμάσω κ αυτό το νεράκι γιατί εμπιστεύομαι την εταιρεία αυτή, την θεωρώ πολύ αξιόλογη! Η τιμή του ειναι λιγο ακριβή αλλα γενικά τα φαρμακεία κανουν συνεχως εκπτώσεις, οπότε αν αξίζει θα είναι μέσα στο budget μου!
Πέμπτο κ τελευταίο προϊόν είναι μια 24ωρη κρεμα από την εταιρεία Nuxe η Nuxellence Jeunesse (52,50€/50ml).
 
Πρόκειται για έναν όρο-κρέμα νεότητας κ λάμψης (γράφει το χαρτάκι) που επαναφορτίζει τα κύτταρα. Μπορεί να μπεις μόνη της ή σε συνδιασμό με την κρέμα που χρησιμοποιείς.
Επειδή το πακετάκι μου ήρθε πρωί πρωί είχα την δυνατότητα να τη δοκιμάσω κατευθείαν, εχω να πω πως εχει λεπτορευστη σύσταση κ στρώνει πολύ ωραία, εχει ενα πολύ ωραίο άρωμα σαν απαλό άρωμα που εδω εχω μια ένσταση: μπορεί είτε να σου φτιάξει τη διάθεση είτε να σου προκαλέσει πονοκέφαλο! Εμένα όσο την μύριζα στο χέρι μου απολάμβανα τη μυρωδιά του όταν την έβαλα στο πρόσωπό μου τρελάθηκε το κεφάλι μου από τον πόνο. Οπότε θα την δωσω καπου ή θα την βάλω στα χέρια μου. 
Λοιπόν αυτά είχε το κουτάκι μου για τον μήνα Αύγουστο, μπορεί να άργησε να κυκλοφορήσει όμως είχε ωραία πραγματάκια. Τα τρία από αυτά με ενθουσίασαν (μπήκαν κατευθείαν στο νεσεσέρ για το διήμερο που σχεδιάζω για να αποχαιρετήσω το καλοκαίρι) κ το σαμπουάν θα το χρησιμοποιήσω σίγουρα κι αυτό! 
Πότε ικανοποιημένη!!!
#Glowbox θα τα πούμε τον άλλο μήνα.

Φιλακια 
Νασουλίτσα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου