Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2015

Unboxing #autumnGREEKcherrybox Ανοίγοντας το (φθινοπωρινό) Autumn Cherrybox 2015

Καλημέρα σε όλες σας!

#autumncherrybox εδω!!!

Εχω στα χέρια μου το Φθινοπωρινό κουτάκι ομορφιας του Cherrybox το οποίο μοσχοβολάει Ελλάδα: ειναι αφιερωμένο στις Ελληνικές εταιρίες καλλυντικών!!! #cherrybox


Ας δούμε τί εχει μέσα,


αυτή τη φορά θα τα γράψω με τη σειρά που πήγαν να τα αρπάξουν τα πιτσιρίκια μου από το κουτί :)

Θα ξεκινήσω με ένα προϊόν που το έβλεπα όλο το καλοκαίρι σε reviews που διάβαζα, το Beauty Tool (7,80€) από την εταιρία Youth Lab (την γνώρισα στο καλοκαιρινό κουτί του cherrybox μεσω μιας αξιόλογης αντιηλιακής κρέμας).

Το Beauty Tool ειναι ενα βουρτσάκι για τον καθαρισμό του προσώπου από την καθημερινότητα κ από το μακιγιάζ, εχει απαλες τριχούλες τις οποίες βρέχεις, βάζεις το καθαριστικό σου κ κανεις απαλό μασάζ στο πρόσωπο. Αυτο που πετυχαίνεις ειναι πιο βαθύ καθαρισμό στο πρόσωπο κ ειδικά στους πόρους του προσώπου. 

Θυμίζει το σύστημα καθαρισμού προσώπου Clarisonic σε πολύ πιο οικονομική εκδοχή. 
Έχω ήδη στην κατοχή μου μια αντιγραφή του Clarisonic που λειτουργεί με μπαταρίες από την εταιρία Sanitas (12,99€ από Lidl) που με εχει αφήσει ευχαριστημένη από το αποτελεσμα που δίνει, οπότε ξερω περίπου τί "εργαλείο" είναι!
Θα δοκιμάσω λοιπόν το Beauty Tool για δω αν έχουν το ίδιο ή διαφορετικό αποτέλεσμα. 
Παντως αρχικά τα δυο θετικά που του βρίσκω είναι πρώτον οτι ΔΕΝ χρειάζεται μπαταρίες όπως αυτό που ήδη εχω κ δεύτερον οτι εχει ενα ωραιότατο καπάκι για να καλύπτεις τις τριχούλες μετά τη χρήση (αφού στεγνώσει) για τις σκόνες ή για τη μεταφορά του στα ταξίδια που το δικό μου δεν εχει κ αναγκάζομαι να το πλένω κάθε φορά πριν τη χρήση για να μην μολύνω το πρόσωπό μου.

Συνεχίζω με μια εταιρία εγγύηση για τα προϊόντα της, που όλες έχουμε δοκιμάσει κάποιο, την Apivita με την μάσκα προστασίας χρώματος επανόρθωσης για βαμμένα μαλλιά με Ηλίανθο κ Μέλι (150ml/12,90€). 
Έχω δοκιμάσει το σαμπουάν της σειράς κ τώρα ήρθε η ώρα για τη μάσκα που μοσχομυρίζει μέλι! Βασικά ανυπομονώ να την συγκρίνω με την μέχρι τώρα αγαπημένη μου Oblepikha ( αγαπημένα καλοκαιριού)!

Επόμενο απο ενα body butter στο αρωμα Velvet από την εταιρία Aloe Plus (50ml/3,20€) 
Ενα body butter, χωρίς parabens, με 100% οργανική Aloe Vera σε μια βολική συσκευασία για το νεσεσέρ ή την τσάντα σου (βγαίνει κ στα 200ml/10,50€), έχει παχύρευστη υφή όπως περιμένω από ενα βούτυρο σώματος, η μυρωδιά του είναι πολύ γνώριμη, δε μπορώ να την προσδιορίσω όμως να πω πως δε με ενθουσίασε. 
Μια μικρή δοκιμή που έκανα στο σώμα μου είδα οτι ενυδάτωσε αμέσως την επιδερμίδα μου κ ειδικά τα χέρια μου που ειναι για μένα αυτή την περίοδο αποτελούν πρωτη προτεραιότητα. 
Σίγουρα θα την πάρω αλλα σε κάποιο άλλο άρωμα, βγαίνει σε 8 διαφορετικά, από τα ονόματα ξεχώρισα το Lime&mint και το Apple&cinnamon.

Επόμενο από την γνωστή εταιρεία Messinian Spa, ενα scrub προσώπου κ σώματος με ΠΟΠ εξαιρετικό οργανικό παρθένο ελαιόλαδο Καλαμάτας, κόκκους ελιάς, Φραγκόσυκο κ δίκταμο (250ml/7€).
Με μια δοκιμή στο χέρι παρατηρώ πως είναι ενα σχετικά πηκτό scrub, με κάπως έντονη μυρωδιά. Έχει μικρούς κόκκους για έντονη απολέπιση, δε ξεχνάω πως το ελαιόλαδο που περιέχει ενυδατώνει καθως κάνω απολέπιση κ το είδα στο δέρμα μου όταν ξέπλυνα το προϊόν. 
Περιέχει επίσης τσάι βουνού, χαμομήλι, αλόη κ βαλσαμόχορτο με ενυδατικές κ μαλακτικες ιδιότητες! 
Ένα σούπερ καλό ειναι η τιμή του σε σχέση με την ποσότητα στο κουτακι! 
Όσο για την πλήρη δράση: Θα το δοκιμάσω κ θα σας πω!

Το τελευταίο full size προϊόν του κουτιού είναι ένα ενυδατικό Matte Lipstick από την εταιρία So! Beauty στην απόχρωση Cherry Pie(14,90€).
Ενα ενυδατικό κραγιόν σε άκρως χειμερινό απόχρωση, χωρις parabens. Η μυρωδιά του θυμίζει βούτυρο κακάο!!! Οπότε να περιμένετε οτι προσφέρει full ενυδάτωση στα χείλη ενώ το φοράτε! Μου άρεσε πως έκατσε στα χείλη μου ομως δε μου άρεσε η συσκευασία του, μου φάνηκε πρόχειρη σαν να πήραν όντως συσκευασία από κλασικό βούτυρο κακάο φαρμακείου!
Από την άλλη μεριά, αν δε σε ενδιαφέρει η συσκευασία είσαι τυχερή γιατί αν το παραγγείλεις τώρα θα το βρεις σε ειδική τιμή 9,90€, αλλιως αν ανήκεις στη δική μου κατηγορία να ξερεις οτι η συσκευασία ειναι προσωρινή, οπότε σε λίγο θα υπάρχει η κανονική στις 10 αποχρώσεις που κυκλοφορεί το κραγιόν στην τιμή των 14,90€. Αν σου αρέσει η μυρωδιά του μπες στο site του cherrybox να δεις τις αποχρώσεις.

Για το τέλος άφησα τα δειγματάκια του κουτιού:
Ενα "αρωμα πούδρας" δειγματάκι από την εταιρία Pas de Coq (100ml/22€με ένα πολύ γλυκό άρωμα πούδρας όπως ακριβώς είναι το όνομα του,
μου άρεσε πολύ γιατί μου θυμίζει άρωμα μωρού που μολις το εχεις πλύνει κ μοσχομυρίζει! Άνοιξα το κουτί μου κ ταξίδεψε η μύτη μου!!!

Θέλω να θυμίσω εδώ ότι σε κάθε Cherrybox πριν το κλείσουν για αποστολή το ψεκάζουν με ένα άρωμα κ συνεχως όσες το πέρναμε αναρρωτιόμασταν τι κ ποιο άρωμα είναι, έτσι βγάζω το καπέλο στην εταιρία που στα δυο τελευταία κουτάκια όχι μόνο μας λέει ποιο ειναι αλλα μας δίνει τη δυνατότητα να το δοκιμάζουμε πάνω μας κ να αποφασίσουμε αν μας ταιριάζει!

Κ τέλος τέλος ίσως το πιο ακριβό kit του κουτιού(ε;), 3 δειγματάκια από το brand Beatific, ενα daily care kit από τα ιατρικά καλλυντικά που ειναι φτιαγμένα από τους δερματολόγος του Ομίλου Υγεία!!!
Το daily care kit περιλαμβάνει 3 δειγματα των 5ml από τα: Instant beauty booster face mask (50ml/110€), illumilift face cream (50ml/230€) κ Extreme anti-aging eye cream (50ml/60€). 
Όπως καταλαβαίνετε από την ποσότητα των δειγμάτων ειναι αρκετή για μια καλή δοκιμή εβδομάδας, όμως αν προσέξατε τις τιμές τους είναι μια κ μοναδική ευκαιρία να τα δοκιμάσετε κ μετά να αποφασίσετε αν θέλετε να πάρετε μια από αυτές τις κρέμες ή τα ψώνια του μήνα για το σούπερ μάρκετ. 

Αυτά από μένα, 

πολύ ωραίο κουτάκι μέσα στο κλίμα της εποχής κ των γεγονότων... 
Στο επόμενο κουτάκι θα κάνω σίγουρα ανανέωση κ μάλιστα για την ετήσια συνδρομή, από όταν έγινε εποχιακό ΑΞΙΖΕΙ!!!

Φιλιά πολλά,
Νασουλίτσα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου