Πέμπτη 6 Αυγούστου 2015

Ξηρό λάδι νυχτος για το πρόσωπο Caudalie vs The Body Shop

Κορίτσια μου τι κανετε; 


σήμερα η μάχη των δυο προϊόντων θα γίνει για τα ξηρά λαδάκια νυχτός για το προσώπο
το Polyphenol Overnight detox oil από την εταιρεία Caudalie, για όλους τους τύπους επιδερμίδας (30,40€, 30ml)
Και 
το Vitamin E Overnight Serum-in-Oil από το The Body Shop, για όλους τους τύπους επιδερμίδας (16,50€, 28ml).

Καταρχάς να δούμε τι ειναι αυτά: πρόκειται για ξηρά λαδάκια (όχι λιπαρά) που απευθύνονται ειδικά σε κοπέλες με κανονικές ή ξηρές επιδερμίδες και χρησιμοποιούνται μόνα τους είτε με την κρεμα νυχτός για έξτρα ενυδάτωση κ τόνωση της επιδερμίδας.

Θα με ρωτήσεις τωρα "τί το χρειάζομαι;" 
Τα ξηρά λαδάκια δίνουν παραπάνω ενυδάτωση από το να χρησιμοποιείς μονο την κρεμα σου, νοιωθεις το πρόσωπό σου πολύ μαλακό κ μετα από μια κουραστική μερα ανακουφίζει το δέρμα από την κούραση κ τους ρύπους. Αν παλι νοιωθεις σούπερ ευχαριστημένη με την κρεμα νυχτός σου, χαίρομαι πολυ, μόνο θα σου έλεγα να δοκιμασεις κάποιο δειγματακι αν πέσει στα χέρια σου κ πες μου μετα τη γνώμη σου, ετσι στατιστικά.

Λοιπόν κορίτσια μου, τους τελευταίους δυο μήνες είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω και τα δυο λαδάκια που σας ανέφερα, το πρώτο για ενα μήνα και το δεύτερο (από ενα καλό δείγμα) για μιάμιση εβδομάδα οπότε νοιωθω οτι εχω καλή άποψη κ για τα δυο.

Πρώτα δοκίμασα το ξηρό λαδάκι προσώπου Polyphenol Overnight detox oil από την Caudalie
Το λάδι αυτό υπόσχεται οτι παρέχει αντιοξειδωτική προστασία, αποτοξινώνει (detox) κ ξεκουράζει. Περιέχει έλαια σταφυλιού, άγριο τριαντάφυλλου, ανθών νερατζιάς και λεβέντας. Μου αφήνει μια αίσθηση από μυρωδιά από πράσινο (τί;;;), κατι σαν tea tree oil, για μένα πράσινο=αποτοξίνωση ομως ειναι κάπως έντονη μπορω να πω για μένα,ειδικά για βραδυ...

Το δοκίμασα ομως, το ενσωμάτωσα στη βραδινή περιποίηση μαζί με την κρέμα νυχτός μου Anew clinical E-defence από Avon Cosmetics
Βάζω την κρεμα που θα χρειαστώ στο χέρι κ προσθέτω 5-6 σταγονίτσες λάδι κ εφαρμόζω κανονικά ( μπαίνει κ μόνο του), η κρεμα μου γενικά εχει πολυ ωραία υφή κ ειμαι ικανοποιημένη από αυτή, με το ξηρό λαδακι ομως η υφή της έγινε τελεια-βελούδινη! Εννοείται οτι κατα την εφαρμογή του προϊόντος κ για αρκετή ωρα νοιωθεις λιπαρότητας στο πρόσωπο ομως σταδιακά απορροφάται κ το πρόσωπο ειναι ενυδατωμενο κ καθαρό. Την αίσθηση αποτοξίνωσης την νοιωθω από το αρωμα του, το μυρίζω κ νομίζω οτι θα διώχνει όλα τα "κακά" από το δέρμα μου: μήπως γι'αυτό ειναι έντονο;;;!
Το πρωι το πρόσωπό μου το νοιωθω ήμερο, απαλό κ ανανεωμένο! 
Θετικά : κανει αυτό που υπόσχεται, ενυδάτωση, νοιωθεις οτι αποτοξινωθηκες κ αφήνει την επιδερμίδα μαλακή.
Αρνητικό: το αρωμά του, ειναι έντονο για βραδυ σε τονώνει όμως δε σε χαλαρώνει... (τουλαχιστον οχι εμενα)
Μου αρεσε πολύ το αποτέλεσμα του μέχρι να δοκιμάσω το Overnight Serum πίστευα οτι ειναι τέλειο λόγω αποτελέσματος στην επιδερμίδα μου, όμως η μυρωδιά του δε μου ταίριαζε!
 Σίγουρα θα το χαρίσω σε κάποιον που του αρέσει το αρωμα του.
Βαθμός 5/10(αν μου αρεσε η μυρωδιά το δεκαρι θα ήταν σίγουρα δικό του)
Αντίθετα το λάδι της Caudalie Vinosource Huile de Nuit Nourrisante - Λάδι Επανόρθωσης για τη Νύχτα για ξηρές εώς πολύ ξηρές επιδερμίδες έχει ενα πολύ χαλαρωτικό-παιχνιδιάρικο αρωμα σαν ποτό τριαντάφυλλο, σαν αυτό που μας έβαζαν οι γιαγιάδες μας κ το αραίωναν με νερό.

Έρχομαι τωρα στο δεύτερο λάδι Overnight Serum-in-Oil από το The Body Shop 
αυτό το γλυκό λαδάκι με την vitamin E μπήκε στην καρδιά μου γιατί μου προσέφερε ακριβώς αυτό που μου εδωσε το λαδι της Caudalie συν αυτο που μου ελειπε : ενα χαλαρωτικό αρωμα όπως του ροδόνερου, τι πιο ωραιο για βραδυ! Εγω χρησιμοποιώ ηδη τονωτική λοτιον από Avon με ροδόνερο οπότε ήρθε κ έδεσε!!! 
Το προιον αυτο εχει μια τεχνική καινοτομία που συνδυάζει τη δύναμη του serum με τις ευεργετικές ιδιότητες του σιταρέλαιου, περιεχει επίσης λαδι γλυκού αμυγδάλου που κανει καλό στην επιδερμίδα.
Υπόσχεται να επαναφέρει στην επιδερμίδα τη χαμένη ενυδάτωση από την ταλαιπωρία της ημέρας και πραγματικά αυτό κανει κατά τη διάρκεια της νύχτας, πραγματι είναι σαν 8 ώρες ύπνος ομορφιάς όπως ειναι το "μότο" του!!! Του βάζω 10/10!!! 
Θετικό: Απλά τέλειο!
Αρνητικό : Απλά τέλειο!

Tip: το Polyphenol Overnight detox oil της Caudalie θα το βρείτε στα φαρμακεία, εγω το πήρα δωρο από το αγαπημένο μου ηλεκτρονικό φαρμακείο www.pharm16.gr με έκπτωση 30% 
και το Overnight Serum-in-Oil από το The Body Shop θα το βρείτε στα φυσικά καταστήματα της εταιρείας καθώς και στο www.TheBodyShop.gr


Καλή συνέχεια 
Φιλια πολλά 
Νασουλίτσα #nasoulitsabb

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου