Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2017

Glowbox "March into spring" review

Καλησπέρα :)
τι κανετε αυτο το βράδυ; εγω ξεκλεψα λίγο χρόνο για να δοκιμάσω τα προίόντα από το κουτάκι του ανοιξιάτικου Glowbox.
Για να μη λεω ψεματα, το πρώτο κιολας προϊόν το χρησιμοιποίησα από το πρώτο λεπτό την Παρασκευή που το ανοιξα, αναφέρομαι στο Laouta Repair Balm που αποδείχτηκε άξιο στη χρήση του. Εδω κ μια εβδομάδα έχω τα διδυμά μου άρρωστα κ οι μυτούλες τους είχαν γίνει από το σκούπισμα κατακόκκινη του ενός κ ξηρή του άλλου, έτσι όταν παρέλαβα κ είδα τί υπήρχε μέσα ξεκίνησα κατευθείαν τη χρήση κ μαλάκωσε κατευθείαν το δερματάκι τους κ έδιωξε τον έντονο ερεθισμό.
Προϊόν νούμερο δύο το πακετάκι περιποίησης μαλλιών με Shea Butter Saryna Key 3in1 set of pure african shea Shamppo+Butter+oil. Να παρατηρήσω αρχικά πως οι οδηγίες είναι στα αγγλικά. 
Όταν χρησιμοποίησα το σαμπουαν, έβαλα αρκετη ποσοτητα γιατι εχω μακρια μαλλιά, δεν έκανε έντονο αφρό σχεδόν καθόλου. Απορώ αρχικά αν κάνει αφρό ή αν ήθελε κ άλλη ποσότητα ή έτσι λειτουργει. 

Πλένεις τα μαλλιά σου με το shampoo και ακολουθείς με το Damage Repair Butter, αφήνοντάς το για μερικά λεπτά πριν τα ξεπλύνεις. Σε νωπά ή στεγνά μαλλιά απλώνεις μικρή ποσότητα από το λαδάκι εστιάζοντας στις άκρες των μαλλιών σου.
29/10/2017: και ξαφνικά έρχεται η στιγμή που το αγαπάς, γιατί ενώ ένοιωθα οτι τα μαλλιά μου ειναι χάλια και χρειάζονται ολική αναδόμηση έκανα χρήση ξανά του trio πακέτου κ τα μαλλάκια μου λάμπουν!!! thank you for the therapy!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου